طراحی سایت و بهینه سازی محتوا

ساخت وبلاگ

ظاهر و گرافیک در طراحی سایت فروشگاهی هم برای صاحبین ان و هم برای کاربران و مشتریان و بازدید کنندگان اهمیت زیادی دارد . زیرا اگر طراحی زیبایی ایجاد کنید باعث جذب بیشتر کاربران و بازدید های ان ها می شود . در این بخش می خواهیم در این باره به شما کمک کنیم . ما برای شما شرح می دهیم که چگونه با استفاده از گرافیک در طراحی سایت فروشگاهی ماندگاری کاربران را در وب سایت افزایش دهید .

نکات گرافیکی در طراحی سایت فروشگاهی عبارت اند از :

  1. بهره بردن از خلاقیت برای داشتن یک گرافیک مطلوب
  2. ایجاد سادگی در طراحی گرافیک برند تجاری
  3. تناسب و هم ترازی میان نوع گرافیک و متن سایت
  4. هماهنگی گرافیک سایت با یک هدف، ایده

بهره بردن از خلاقیت برای داشتن یک گرافیک مطلوب

یکی از مهم ترین موارد در طراحی گرافیک سایت فروشگاهی استفاده از خلاقیت است . یک طراح حرفه ای باید در استفاده از ابزار های گرافیکی از خود خلاقیت به خرج دهد تا بتواند گرافیک مناسب و ایده الی را جهت طراحی سایت فروشگاهی ایجاد کند .

ایجاد سادگی در طراحی گرافیک برند تجاری

در هر زمینه ای نمایش قوی و جذاب یک برند تجاری از اهمیت بالایی برخوردار است . در مورد یک وب سایت فروشگاهی نیز این موضوع صدق می کند . شما باید گرافیک وب سایت و هم چنین برند تجاری را به گونه طراحی کنید که برای کاربران خیره کننده و به یاد ماندنی باشد . گرافیک یک ابزاری است که شما می توانید به کمک ان برند تجاریتان را خیلی قوی به نمایش بگذارید .

همیشه یک طراحی ساده بسیار جذاب تر و تاثیر گذار تر از یک یک طراحی شلوغ و گمراه کننده است . برخی از برند های بزرگ و به نام توانسته اند تاثیر زیادی در ایجاد اعتماد در ذهنیت کاربر به وجود آورند .برای مثال شرکت اپل را در نظر بگیرید . گرافیک ساده و در عین حال جذاب این برند برای بازدید کنندگان سایت، سادگی و صداقت ان ها را یاد اوری می کند .

تناسب و هم ترازی میان نوع گرافیک و متن سایت

مهم ترین مسئله ای که باید هنگام طراحی یک سایت فروشگاهی به یاد داشته باشید، تناسب و هم ترازی میان نوع گرافیک و متن سایت است . یعنی هنگام طراحی سایت فروشگاهی طوری گرافیک را متناسب با محتوای سایت ایجاد کنید که بتواند به راحتی و به سادگی، پیغام را به مخاطبانتان برساند .

هماهنگی گرافیک سایت با یک هدف، ایده

گرافیک وب سایت باید نشان دهنده ی ایده، هدف و خواسته های شما باشد . یک طراح حرفه ای برای این کار به کار گیرید تا شما را از این بابت قوی کند . طراحان با در نظر گرفتن موارد مختلف مانند روانشناسی رنگ ها، روانسناشی کاربران، تجربه کاربری و رابط کاربری وب سایت شما را طراحی می کنند .

حال اگر برای طراحی سایت فروشگاهی خود قدمی بر نداشته اید، لطفا با شماره تلفن های موجود در وب سایتدهکده وب تماس بگیرید . ما در شرکت طراحی و توسعه ی سایت دهکده وب با تیم پشتیبانی و مشاوره ی خود اماده ی کمک به شما هستیم . امیداوریم که از مطالب ارائه شده در زمینه ی گرافیک در طراحی سایت فروشگاهی راضی باشید .

از زمانی که برای مطالعه ی این مقاله گذاشتید از شما ممنونیم . اگر از مطالب لذت برده اید به دیگر مقالات ما در زمینه طراحی سایت و سئوی سایت و گرافیک سایت و مقالات وردپرس و ایمیل مارکتینگ سر بزنید . همچنین اگر مطالب برای شما مفید بود از شما درخواست میکنیم تا ان را با دوستانتان نیز به اشتراک بگذارید .

در صورتی که احساس کردید مطلب کامل نیست و یا این که شما موارد دیگری را هم در زمینه ی گرافیک در طراحی سایت فروشگاهی می دانید ما را مطلع کنید . 

https://dehkadeh-web.ir/

طراحی سایت و بهینه سازی محتوا...
ما را در سایت طراحی سایت و بهینه سازی محتوا دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت,شرکت طراحی سایت,شرکت طراحی سایت در مشهد,ظراحی سایت در مشهد,طراحی سایت توسط دهکده وب,دهکده وب, شرکت دهکده وب, سئو, بهینه سازی محتوا, نویسنده : parastoo bakhshi dehkadeh-web بازدید : 268 تاريخ : شنبه 25 اسفند 1397 ساعت: 16:10

قبل از این ما در طی دو مطلب ” پشتیبانی سایت چیست ؟ “ و ” چرا به پشتیبانی سایت نیاز داریم ؟ “ راجب به پشتیبانی سایت و ظایف یک مدیر سایت در قبال این موضوع توضیحاتی را ارئه کرده ایم . در صورت تمایل برای مطالعه ی ان ها می توانید روی ان ها کلیک کنید . در این بخش می خواهیم راجب به وظایف پشتیبان سایت صحبت کنیم و بگوییم که چه کار هایی برای نگهداری و پشتیبانی سایت انجام می دهند .

قبل از این که بخواهیم راجب به وظایف پشتیبان سایت برای شما توضیحاتی را مطرح کنیم می خواهم چندین سوال متدول را شرح دهیم تا بیشتر راجب به این موضوع اطلاعات داشته باشید .

به چه چیزی پشتیبانی سایت می گویند ؟

به کلیه پروسه های نگه داری یک وب سایت پشتیبانی سایت گفته می شود . هر اقدامی که برای حفظ و بقای سایت نیاز باشد می تواند شامل پشتیبانی سایت باشد، که در رابطه با این موضوع به طور مفصل در مقاله ” پشتیبانی سایت چیست ؟ ” توضیحاتی رو ارائه کرده بودیم .

یک پشتیبان سایت چه مواردی را باید کنترل کند ؟

عده ای به اشتباه تصور می کنند که وظیفه ی یک پشتیبان سایت تمامی مسائل در وب سایت است . اما این گونه نیست زیرا پشتیبانی سایت ها با هم تفاوت دارد و به همین نسبت هم وظایف پشتیبان سایت هم تفاوت دارد . لازم به ذکر است کهپشتیبانی سایت یک مقوله کلی هست که خودش دارای زیر مجموعه هایی مثل پشتیبانی فنی و محتوایی است .

برای مثال وقتی شما پشتیبانی محتوایی تهیه می کنید، درست هست که به نوعی یک پکیج پشتیبانی سایت تهیه کرده اید، اما معمولا پکیج پشتیبانی محتوایی فقط شامل مسائل پشتیبانی محتوایی و تولید محتوا هست و مسائلی مثل پشتیبانی فنی و… شامل این پکیج ها نمی شود .

پکیج های پشتیبانی در دهکده وب

وظایف پشتیبان سایت غیر فروشگاهی :

  • مدیریت کامل سایت
  • آپدیت وردپرس، قالب و افزونه ها
  • انجام تنظیمات قالب و افزونه ها
  • مدیریت افزونه ها
  • رفع خطاهای سایت
  • اعمال تغییرات جزئی در سایت
  • مانیتورینگ دائمی آپتایم سایت
  • مدیریت فروش و حسابداری

برای مشاهده دیگر پکیج ها می توانید اینجا کلید کنید .

حال اگر برای طراحی سایت برای کسب و کار خود قدمی بر نداشته اید، لطفا با شماره تلفن های موجود در وب سایتدهکده وب تماس بگیرید . ما در شرکت طراحی و توسعه ی سایت دهکده وب با تیم پشتیبانی و مشاوره ی خود اماده ی کمک به شما هستیم . امیداوریم که از مطالب ارائه شده در زمینه ی وظایف پشتیبان سایت راضی باشید .

از زمانی که برای مطالعه ی این مقاله گذاشتید از شما ممنونیم . اگر از مطالب لذت برده اید به دیگر مقالات ما در زمینه طراحی سایت و سئوی سایت و گرافیک سایت و مقالات وردپرس و ایمیل مارکتینگ سر بزنید . همچنین اگر مطالب برای شما مفید بود از شما درخواست میکنیم تا ان را با دوستانتان نیز به اشتراک بگذارید .

در صورتی که احساس کردید مطلب کامل نیست و یا این که شما موارد دیگری را هم در زمینه ی وظایف پشتیبان سایت می دانید ما را مطلع کنید .

https://dehkadeh-web.ir/

طراحی سایت و بهینه سازی محتوا...
ما را در سایت طراحی سایت و بهینه سازی محتوا دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت,شرکت طراحی سایت,شرکت طراحی سایت در مشهد,ظراحی سایت در مشهد,طراحی سایت توسط دهکده وب,دهکده وب, شرکت دهکده وب, سئو, بهینه سازی محتوا, نویسنده : parastoo bakhshi dehkadeh-web بازدید : 218 تاريخ : شنبه 25 اسفند 1397 ساعت: 15:40

در بخش قبلی به موضوع ” پشتیبانی سایت چیست ؟ “ پرداختیم در صورت تمایل برای مطالعه ی این مطلب می توانید اینجا کلیک کنید . در این مطلب نیز به اهمیت و دلایلی می پردازیم که نشان میدهد ما به پشتیبانی سایت نیاز داریم .

با گسترش اینترنت و توسعه ی کسب و کار ها و راه یافتن ان ها در فضای مجازی و بدون محدودیت اینترنت هر روزه شاهد طراحی سایت های متفاوتی هستیم . برای پیشرفت در کسب و کار در عصر امروز تنها داشتن یک وب سایت به تنهایی جواب گو نیست . شما باید در کنار وب سایت خود مواردی را راهم رعایت کنید تا بهترین نتیجه را از کارتان بگیرید .

یکی از این موارد ضروری  پشتیبانی سایت “ است . نگهداری و مدیریت وب سایت به دانش فنی بالایی نیاز دارد . برخی مدیران که خود پشتیبانی سایت را به عهده گرفته اند در ادامه راه به مشکل بر می خورند . لازم به ذکر است که در صورت عدم برطرف کردن این مشکلات به وجود امده، حفره های امنیتی در وب سایت ایجاده شده است و یا در برخی اوقات دیده شده که کل سایت از کار افتاده است .

تنها این موضوع نیست، شما علاوه بر داشتن دانش فنی بالا برای نگهداری سایت نیاز به داشتن وقت برای به روز رسانی های متعدد هم برای سایت دارید . بدین منظور به شما توصیه می کنیم تا پشتیبانی وب سایت ود را به یک تیم حرفه ای بسپارید .

برای مدیریت و پشتیبانی سایت به چه چیز هایی نیاز است ؟

اگر شما مدیر وب سایت هستید و قصد مدیریت و پشتیبانی وب سایت ها را دارید باید به شما بگوییم که وب سایت برای بقا و زنده بودن احتیاج به بروز رسانی محتوایی و فنی دارد که بدون دانش فنی اولیه امکان پذیر نیست . مدیریت وب سایت به معنای واقعی در یک کلام یعنی برنامه ریزی برای به روز رسانی فنی و محتوایی سایت و به فردی که توانایی به روز رسانی فنی و محتوایی سایت به طور مستقیم و یا به طور غیر مستقیم را داشته باشد مدیر وب سایت شناخته می شود .

وظایف مدیر وب سایت

  1. مدیریت محتوایی سایت
  2. مدیریت فنی سایت

مدیریت محتوایی سایت

مدیریت محتوایی سایت به انجام و رسیدگی کلیه امور مربوط به مسائل داخل سایت گفته می شد . مواردی که شامل می شود عبارت اند از :

  • درج مطالب
  • ویرایش مطالب
  • پاسخ به نظرات
  • گفتگو با کاربران
  • مدیریت تبلیغات
  • و …
  • مدیریت فنی سایت

    بمدیریت فنی سایت به انجام و رسیدگی کلیه امور مربوط به مسائل خارجی سایت گفته می شود . مواردی که شامل می شود عبارت اند از :

    • انتخاب اسکریپت
    • به روز رسانی فنی
    • به روز رسانی امنیتی وب سایت
    • رفع مشکلات سایت
    • طراحی قالب
    • و …

    حال اگر برای طراحی سایت برای کسب و کار خود قدمی بر نداشته اید، لطفا با شماره تلفن های موجود در وب سایتدهکده وب تماس بگیرید . ما در شرکت طراحی و توسعه ی سایت دهکده وب با تیم پشتیبانی و مشاوره ی خود اماده ی کمک به شما هستیم . امیداوریم که از مطالب ارائه شده در زمینه ی پشتیبانی سایت راضی باشید .

    از زمانی که برای مطالعه ی این مقاله گذاشتید از شما ممنونیم . اگر از مطالب لذت برده اید به دیگر مقالات ما در زمینه طراحی سایت و سئوی سایت و گرافیک سایت و مقالات وردپرس و ایمیل مارکتینگ سر بزنید . همچنین اگر مطالب برای شما مفید بود از شما درخواست میکنیم تا ان را با دوستانتان نیز به اشتراک بگذارید .

    در صورتی که احساس کردید مطلب کامل نیست و یا این که شما موارد دیگری را هم در زمینه ی پشتیبانی سایت می دانید ما را مطلع کنید . 

  • https://dehkadeh-web.ir/

طراحی سایت و بهینه سازی محتوا...
ما را در سایت طراحی سایت و بهینه سازی محتوا دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت,شرکت طراحی سایت,شرکت طراحی سایت در مشهد,ظراحی سایت در مشهد,طراحی سایت توسط دهکده وب,دهکده وب, شرکت دهکده وب, سئو, بهینه سازی محتوا, نویسنده : parastoo bakhshi dehkadeh-web بازدید : 262 تاريخ : شنبه 25 اسفند 1397 ساعت: 14:40

طراحی سایت کلینیک زیبایی خود به زیر شاخه های متفاوتی از جمله موارد زیر تقسیم می شودند .

  • طراحی سایت کلینیک زیبایی مو
  • طراحی سایت کلینیک زیبایی پوست
  • طراحی سایت کلینیک جراحی پلاستیک
  • و …

برای این گونه مراکز درمانی و کلینیک ها، طراحی سایت کلینیک زیبایی یک امر ضروری محسوب می شود . زیرا به این شکل این مراکز می توانند خدمات و امکانات خود را بهتر به بیماران و مراجعه کنندگان معرفی کنند . مواردی که به کمک طراحی سایت بهتر و راحت تر از گذشته می تواند به معرفی و ارائه ان ها پرداخت عبارت اند از :

  • معرفی رزومه پزشکان
  • معرفی خدمات آنلاین
  • نوبت دهی اینترنتی
  • نشر مقالات علمی و آموزشی
  • مشاوره آنلاین
  • ثبت اخبار پزشکی به طور طبقه بندی شده
  • ثبت ژورنال های پزشکی
  • نمایش خدمات پزشکی
  • تور مجازی
  • رزرو و تعیین وقت آنلاین
  • معرفی تجهیزات مانند : اتوکلاو و استریلزاسیون، اسپیرومتر، الکتروانسفالوگرام، اولتراسونیک، فراکشنال لیزر، کاشت مو، لیزر، ليپوماتيک، رژیم غذایی، جوانسازی پوست، رفع جوش و لک، تزریق ژل و بوتاکس، میکرودرم ابریژن
  • و …
  • گرافیک در طراحی سایت کلینیک زیبایی

    ظاهر یک وب سایت اولین چیزی است که یک کاربر با ان بر خورد می کند . در واقع ظاهر و گرافیک یک وب سایت باید از دو نظر کاربر پسند بودن و ارتقای سئوی سایت بهینه شود . همان طور که می دانید باید ظاهر یک وب سایت جذاب باشد، اما در عین حال ساده نیز باشد .

    در واقع باید به گونه ای باشد که، زمانی که کاربران وارد وب سایت شما می شوند تمامی امکانات و خدمات شما را ببینند . به صورتی که هر موضوعی در جایگاه درستی قرار گیرد برای مثال امکانات اصلی شما باید حتما در منو حاضر باشند . امکاناتی مانند : مشاوره، رزرو آنلاین، معرفی خدمات، سوالات متداول، صفحات درباره ما و تماس با ما و غیره .

    از نظر سئو هم باید بهینه شود به این شکل که محتویاتی که در داخل ان برای زیبایی و جلوه ی بهتر قرار می دهید باید دارای حجم کمی باشند تا از سرعت وب سایتتان کم نشود . سرعت لود شدن سایت اگر کاهش یابد نتایج خوبی را به دنبال نخواهد داشت . پس همیشه به این موضوع دقت ویژه ای داشته باشید .

    ویژگی های طراحی سایت کلینیک زیبایی

    یکی از مهم ترین ویژگی های طراحی سایت مراکز و کلینیک های زیبایی، نمایش خدمات و تخصص های پزشکان و معرفی کامل کلینیک می باشد . ارائه ی خدمات و تخصص های پزشکی درمانی آن درمانگاه، نمایش اطلاعات پزشکان و کارکنان کلینیک، نمایش تصاویری از بخش های مختلف درمانگاه به صورت تور مجازی و یا سه بعدی، از مواردی است که باید در طراحی سایت کلینیک زیبایی مد نظر قرار گیرند .

  • سئو و بهینه سازی سایت 

    موضوع مهم دیگری که باید به ان دقت لازم را داشته باشید سئوی سایت شما است . شما باید اصول و قوانین سئو را رعایت کنید تا وب سایتتان برای موتور های جست و جو بهینه سازی شود . دلیل ان هم بسیار ساده و کاملا به نفع شما است . افزایش درامد مهم ترین دلیل این کار است . به این صورت که اگر اصول سئو را در وب سایتتان رعایت کنید، وب سایت شما از طرف موتور های جست و جو و الگورتیم های ان ها امتیاز دریافت می کند .

    این گونه شما در نتایج حاصل از جست و جو ی کاربران در جایگاه بالاتر و بهتری قرار می گیرید . این یعنی این که به مرور زمان وب سیت شما بازدید بیشتری دریافت خواهد کرد . بازدید بیشتر هم یعنی شاناخته شدن بیشتر شما . در نهایت افزایش کاربران و مراجعه کنندگان بیشتر و به دنبال این ها افزایش درامد بیشتر برای شما .

    اهداف طراحی سایت کلینیک زیبایی

    قطعا هر وب سایتی با یک هدف خاصی ساخته و طراحی می شود . برخی از وب سایت های کلینیک های زیبایی با اهداف زیر شکل گرفته اند :

    • معرفی کلینیک یا درمانگاه
    • اطلاع رسانی خدمات و تخصص ها به بازدید کنندگان سایت
    • یافتن بیماران
    • ارتباط با بیماران از طریق پرسش و پاسخ و نظر دهی
    • نمایش اطلاعات تماس به کاربران و بیماران
    • نمایش فضا و تجهیزات کلینیک به صورت تور مجازی
    • و …
    • خلاصه ی موضوع این است که با داشتن یک وب سایت برای کلینیک زیبایی خود این امکان برای شما فراهم می شود که هم بیشتر از قبل دیده شوید و هم این که خدمات خود را به مشتریان و بیماران گذشته و همچنین جدید ارائه کنید . ان هم به شیوه ای راحت تر و در دسترس تر از گذشته . راضی نگه داشتن بیماران قدیمی یکی از مواردی است که توسط طراحی سایت می توان به آن رسید .

      حال اگر برای طراحی سایت کلینیک زیبایی خود قدمی بر نداشته اید، لطفا با شماره تلفن های موجود در وب سایتدهکده وب تماس بگیرید . ما در شرکت طراحی و توسعه ی سایت دهکده وب با تیم پشتیبانی و مشاوره ی خود اماده ی کمک به شما هستیم . امیداوریم که از مطالب ارائه شده در زمینه ی طراحی سایت کلینیک زیبایی راضی باشید .

      از زمانی که برای مطالعه ی این مقاله گذاشتید از شما ممنونیم . اگر از مطالب لذت برده اید به دیگر مقالات ما در زمینه طراحی سایت و سئوی سایت و گرافیک سایت و مقالات وردپرس و ایمیل مارکتینگ سر بزنید . همچنین اگر مطالب برای شما مفید بود از شما درخواست میکنیم تا ان را با دوستانتان نیز به اشتراک بگذارید .

      در صورتی که احساس کردید مطلب کامل نیست و یا این که شما موارد دیگری را هم در زمینه ی طراحی سایت کلینیک زیبایی می دانید ما را مطلع کنید .

    • https://dehkadeh-web.ir/

طراحی سایت و بهینه سازی محتوا...
ما را در سایت طراحی سایت و بهینه سازی محتوا دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت,شرکت طراحی سایت,شرکت طراحی سایت در مشهد,ظراحی سایت در مشهد,طراحی سایت توسط دهکده وب,دهکده وب, شرکت دهکده وب, سئو, بهینه سازی محتوا, نویسنده : parastoo bakhshi dehkadeh-web بازدید : 234 تاريخ : شنبه 25 اسفند 1397 ساعت: 13:43

امروزه دیگر شرکت و یا سازمانی نمی توان یافت که برای ارائه ی محصولات و خدماتش از طراحی سایت استفاده نکرده باشد . داشتن یک وب سایت حرفه ای و اختصاصی برای تمام کسب و کار ها مزایای زیادی را به همرا دارد . در واقع جمعی از صاحبین مشاغل به اهمیت و مزایای طراحی سایت کاملا واقف شده اند . اما عده ای هنوز به دنبال یافتنن پاسخ برای این سوال هستند :

آیا واقعا طراحی سایت برای موفقیت کسب و کار آنلاین شما مفید است ؟

همان طور که کمی قبل گفته شد، عده ای کاملا با این موضوع موافق هستند و در کوتاه ترین زمان ممکن برای کسب و کار خود وب سایت تهیه کردند . زیرا می دانستند که بدون داشتن یک وب سایت نمی توانند در عصر امروزه در کار خود پیشرفت کنند و محمدودیت ها را بشکنند . در واقع امروزه طراحی سایت بهترین راه ارتباطی با مشتریان است .

چرا طراحی سایت اهمیت دارد ؟

سایت ها ابزار های مفید و کاربردی هستند که به کمک ان ها شما می توانید یک بازارا بزرگ و بدون محدودیت از کاربران و مشتریان تشکیل دهید . برای پیشرفت و توسعه ی کار به کمک یک وب سایت شما به یک استراتژی درست و جامع نیاز دارید . زیرا این گونه می توانید در کوتاه ترین زمان و در جهت درست به موفقیت های چشم گیری دست یابید . نظرات منفی که در مورد طراحی سایت وجود دارد به خاطر تصور اشتباه یک عده افراد کم دانش است .

طراحی سایت یک راه حل برای موفقیت یک شبه و یا یک ماه ی شما نیست . در واقع یک راه کار نوین برای ارتقای بهتر و بیشتر کسب و کارتان است . شما یک فروشگاه فیزیکی را در نظر بگیرید، می دانید که ویترین فروشگاه اولین مرحله از جذب مشتری به داخل فروشگاه است . در وب سایت ها نیز طراحی سایت زیبا باعث جذب کاربر به داخل می شود . منظور این است که تنها ساخت یک وب سایت موفقیت شما را رقم نمی زند .

تنها طراحی یک سایت برای موفقیت کافی است ؟

منظور این است که تنها ساخت یک وب سایت موفقیت شما را رقم نمی زند . حتما برای خودتان نیز این اتفاق افتاده است که برای خرید به فروشگاه هایی سر زده اید و در بین ان ها، ان یکی را انتخاب کرده اید که ویترین جذاب تر و شیک تری را داشته است . در واقع جذب مشتری رابطه مستقیمی با ظاهر یک فروشگاه دارد . برای موفقیت در فروش با کمک سایت هم این موضوع باید پیاده سازی شود .

برای مثال این که بخش محصولات را به گونه ای طراحی کنید که محصولات به خوبی به چشم آیند و مشتریان را برای خرید ترغیب کنند . ظاهر مناسب و جذاب برای یک وب سایت بسیار اهمیت دارد زیرا در نگاه اول اگر برای کاربران و مشتریان جالب باشد ان ها را جذب می کند .

برخی از ویژگی های یک وب سایت عالی و جامع :

  1. سایت باید از نظر رنگ بندی مناسب باشد تا باعث خستگی کاربر نشود
  2. فونت سایت باید خوانا و با اندازه مناسب باشد
  3. بخش های مهم سایت باید در منوی اصلی به راحتی در دسترس کاربر باشد
  4. بخش های با اولویت کمتر در منو های ثانویه یا ستون های کناری قرار داشته باشد
  5. از پاپ آپ به هیچ عنوان در سایت استفاده نکنید
  6. تا حد ممکن در قسمت بالایی سایت از تبلیغات استفاده نکنید
  7. تبلیغات باید در ستون های کناری یا انتهای مطالب باشد

حال اگر برای طراحی سایت کسب و کار خود قدمی بر نداشته اید، لطفا با شماره تلفن های موجود در وب سایتدهکده وب تماس بگیرید . ما در شرکت طراحی و توسعه ی سایت دهکده وب با تیم پشتیبانی و مشاوره ی خود اماده ی کمک به شما هستیم . امیداوریم که از مطالب ارائه شده در باره ی ” ایا طراحی سایت مهم است ؟ ” راضی باشید .

از زمانی که برای مطالعه ی این مقاله گذاشتید از شما ممنونیم . اگر از مطالب لذت برده اید به دیگر مقالات ما در زمینه طراحی سایت و سئوی سایت و گرافیک سایت و مقالات وردپرس و ایمیل مارکتینگ سر بزنید . همچنین اگر مطالب برای شما مفید بود از شما درخواست میکنیم تا ان را با دوستانتان نیز به اشتراک بگذارید .

در صورتی که احساس کردید مطلب کامل نیست و یا این که شما موارد دیگری را هم در باره ی ” ایا طراحی سایت مهم است ؟ ” می دانید ما را مطلع کنید . 

https://dehkadeh-web.ir/

طراحی سایت و بهینه سازی محتوا...
ما را در سایت طراحی سایت و بهینه سازی محتوا دنبال می کنید

برچسب : https,dehkadeh,web,ir, طراحی سایت,طراحی سایت مشهد,دهکده وب طراحی سایت,شرکت طراحی سایت,شرکت طراحی سایت در مشهد,ظراحی سایت در مشهد,طراحی سایت توسط دهکده وب,دهکده وب, شرکت دهکده وب, سئو, بهینه سازی محتوا, نویسنده : parastoo bakhshi dehkadeh-web بازدید : 277 تاريخ : شنبه 25 اسفند 1397 ساعت: 13:12